piątek, 4 stycznia 2013

Boy Lady

Marynarka ma bardzo ciekawy krój- sprawia wrażenie za dużej i dość niedbale zapiętej. Pod spód nałożyłam białą koszule, czarną, krótką spódniczkę i powstał z tego dość elegancki zestaw. Największy problem przysporzyły mi buty. Jako zwolenniczka płaskiego obuwia, bardzo trudno jest mi dobrać wysokie obcasy. W końcu połączyłam dwie pary butów, chyba dobrze komponują się z resztą stroju. Tworząc ten zestaw miałam wizję dziennikarki(stąd notes) modowego magazynu na konferencji... efekt oceńcie sami. (:

Kapelusz- Bonjour Bizou
Okulary- Chanel Tribute
Koszula- Bonjour Bizou + Pet-a-Porter Clothes Horse
Marynarka- Evil Panda
Spódniczka- Elle
Torebka- Rio
Rajstopy- Film Theory Classics
Zakolanówki- Evil Panda
Buty- Elle + Fallen Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz