wtorek, 1 stycznia 2013

Golden ganga

Wczorajsze przygotowania do sylwestra tak mnie pochłonęły, że nie udało mi się dodać posta, za co bardzo przepraszam. Anyway- tworząc ten zestaw największy problem sprawiły mi buty. Koniecznie chciałam założyć szpilki. Wywaliłam wszystkie obcasy z szafy i powstała z tego całkiem spora kolekcja. Mimo mojego uporu nie udało mi się znaleźć butów, które by mnie zachwyciły. Przejrzałam jeszcze raz szafę, tym razem zwracając uwagę również na te na płaskim obcasie i doznałam olśnienia. Botki (?) okazały się idealne. :) Standardowo- kapelusz & okulary. Nie byłabym też sobą, gdybym nie dodała czarnej, skórzanej kurtki.
 
Kapelusz- Bonjour Bizou
Okulary- Chanel Tribute
Kurtka- Just Cavalli Tribute
Bluzka- Film Theory Classics
Torebka- Decades
Spódniczka- Millionaire Mansion Fashion + no name
Rajstopy- Film Theory Classics
Buty- Tingeling
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz